Innovatie & Strategie

Dit is een bijdrage van DXC Technology ServiceNow Practice
IT beheer
Webinar on demand Service Experience: de medewerker als klant

Webinar on demand Service Experience: de medewerker als klant

Ontdek in dit webinar-on-demand hoe Nyrstar de Service Experience heeft gemaximaliseerd met Nexthink

21 juni 2021
Door: DXC Technology ServiceNow Practice, partner

Ontdek in dit webinar-on-demand hoe Nyrstar de Service Experience heeft gemaximaliseerd met Nexthink

DXC Technology ServiceNow Practice en Nexthink hebben het webinar Service Experience: de medewerker als klant gefaciliteerd op 27 mei. De opname van deze sessie is beschikbaar als webinar-on-demand. 

Waarom het webinar on demand aanvragen?
Dit webinar helpt jou te begrijpen hoe Nexthink waardevolle inzichten en controles creëert om de service-ervaring voor jouw medewerkers te maximaliseren. De oplossing van Nexthink helpt om context en zichtbaarheid toe te voegen aan de data in jouw ServiceNow platform.

In dit webinar-on-demand vertelt Hans Lauwers, Group Manager IT Infrastructuur bij Nyrstar, over hun ervaring met Nexthink. Hij legt de voordelen uit en aan de hand van hoe de situatie was voor en na de implementatie van Nexthink.

Wat wordt behandeld?
Onderwerpen die tijdens het webinar aan bod komen:

  • Hoe Nyrstar inzichten en controles creëert met Nexthink
  • Hoe je medewerkers context en zichtbaarheid geeft met Nexthink
  • Hoe je het incidentmanagement, de efficiëntie van de servicedesk en de algemene IT-governance verbetert
  • Hoe het servicedeskteam in staat is om pro-actief te worden in incident management

Na het bekijken van de video weet je hoe je nieuwe zichtbaarheid, context en verbetering brengt in de dagelijkse IT ervaring van je medewerkers.

>> Bekijk het webinar-on-demand nu

Reactie toevoegen