Beheer

Dit is een bijdrage van DocuSign
Apps
firmbee-com-31OdWLEQ-78-unsplash

Verstuur rechtstreeks ondertekende documenten vanuit Google Drive

Met Google Workspace kun je eenvoudig documenten ter ondertekening verzenden

 

19 oktober 2021
Door: DocuSign, partner

Met Google Workspace kun je eenvoudig documenten ter ondertekening verzenden

 

Wil jij minder tijd kwijt zijn aan documentbeheer en meer tijd kunnen besteden aan de groei van je bedrijf? Met de Google Workspace en de DocuSign-app voor Google kun je snel en eenvoudig elektronische documenten ondertekenen, documenten ter ondertekening verzenden en belangrijke acties ondernemen – allemaal rechtstreeks vanuit Google Drive en Gmail.

Met Google Workspace kun je eenvoudig documenten zoals verkoopcontracten, medewerkersovereenkomsten of NDA's ter ondertekening verzenden, rechtstreeks vanuit Gmail of Drive. Je hoeft dus niet meer tussen apps te wisselen. Documenten en ontvangers selecteren en een begeleidende e-mail toevoegen, je doet het allemaal vanuit de Google-app. Elektronische handtekeningen worden wereldwijd erkend en geaccepteerd. Ze zijn bovendien veiliger dan traditionele papieren documenten met handtekeningen en daardoor minder fraudegevoelig.

Installeer de DocuSign-app voor Google via de Add-on Marketplace
Iedereen met een Google-account kan de Add-on Marketplace gebruiken. Zodra je de add-on hebt geïnstalleerd, is deze toegankelijk via de App Launcher. Je kunt de DocuSign-app in zowel Drive als Gmail gebruiken. Na installatie van de add-on kun je deze verbinden met je DocuSign-account (of kun je een nieuw gratis account aanmaken als je er nog geen hebt).

Als je documenten met DocuSign wilt verzenden vanuit Gmail, heb je zowel een Google-account als een DocuSign-account nodig. DocuSign biedt een gratis proefabonnement aan waarmee je drie keer gratis een document kunt verzenden. Ontdek zelf hoe je gemakkelijk sneller kunt werken.

Ga vandaag nog aan de slag met DocuSign eSignature voor Gmail en Drive!

Reactie toevoegen