Management


Haal meer uit je data met onze gratis workshop datastrategie
In een dergelijke datastrategie komen diverse elementen samen die onlosmakelijk met elkaar zijn verbonden.
In een dergelijke datastrategie komen diverse elementen samen die onlosmakelijk met elkaar zijn verbonden.
Om de klant en de medewerkers te voorzien van services die gebaseerd zijn op data is een plan nodig. Dit plan wordt vaak een datastrategie genoemd. Een datastrategie beschrijft welke stappen je neemt om de data in jouw bedrijf beschikbaar en beheersbaar te maken. In een dergelijke datastrategie komen diverse elementen samen die onlosmakelijk met elkaar zijn verbonden.
Om je te helpen met het opstellen van de datastrategie bieden wij een pragmatische datastrategie workshop aan. De eerste sessie is kosteloos. Na deze sessie en het verslag kan je kiezen of je met ons doorgaat naar een tweede sessie of dat je uitstapt.
De workshop wordt geleid door Jan Hendrik Fleury van Crystalloids. Naast zijn rol bij Crystalloids is hij voorzitter van de commissie Data, Decisions & Engagement van de Data Driven Marketing Association. Een branchevereniging met 380 leden bekend van onder andere de Customer Data Award en het Data Driven Marketing Onderzoek. Jan Hendrik is ervaren deskundige op het gebied van datastrategie, solution architecture, data engineering, data science en data privacy. Wil je deelnemen aan de gratis workshop? Plan dan een kennismakingsafspraak in met Jan Hendrik om jouw situatie te bespreken.
Crystalloids helpt organisatie met schaalbare architecturen, data engineering en datagedreven programma’s voor organisaties zoals Rituals, Tommy Hilfiger, KNVB en kleinere organisaties zoals crypto scale-up BOTS..
Elementen die wij behandelen specifiek voor jouw situatie zijn onder andere:
De businesscase
Vaststellen data- en klantgedreven use cases
Opstellen van businesscases
Datacollectie en klantprofielen
GDPR-compliant datacollectie
Inrichten van toestemming met een juiste ‘value exchange’ met de klant
Databronnen
Prioriteren van databronnen
Mogelijkheden van third-party data zoals Google Search Trends
Architectuur en ontwikkeling
Marketing technologie- en data architectuur
Inrichten van Proof of Concept en ontwikkelen Minimal Viable Products
De organisatie
Stakeholder Management
Change Management
Kennis en uitvoering
Opbouwen skills en competenties
Cross functionele executie
Crystalloids verbindt IT en business met schaalbare en flexibele oplossingen. Als Premier Google Cloud Partner is Crystalloids specialist op het gebied van end to end klantdatamanagement: van landingzones tot BI en van data science tot en met activatie inclusief measurement. Door gebruik te maken van transparante agile-development zorgt Crystalloids ervoor dat use cases direct waarde opleveren en klanten volledige controle hebben.