Overslaan en naar de inhoud gaan

Yorizon doorgrondt humeur eindgebruiker

Integron begon ruim vier jaar geleden met onderzoek naar de tevredenheid van eindgebruikers van IT-voorzieningen. Inmiddels zijn er ruim veertig accounts, merendeels grote ondernemingen die actief zijn op gebieden als financiële dienstverlening, energielevering en overheid.
Carriere
Shutterstock
Shutterstock

Binnen deze organisaties is het meestal het managementteam van de IT-afdeling dat wil weten ‘hoe ze het doen’ in de ogen van de eindgebruikers. Dit om het functioneren van de eigen operaties waar nodig te kunnen verbeteren en om in voorkomende gevallen hun aansturing van externe dienstverleners met cijfers te onderbouwen.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in