Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Verdubbeld’ Interpolis kan toe met minder beheerders Standaardisatie netwerk leidt tot 7 x 24 uur beschikbaarheid

Terwijl het aantal werkplekken na de overnames van onder meer Relan en Beon is verdubbeld van 2700 tot 6300 en de kantoren inmiddels over het hele land verspreid liggen, kan de ICT­beheerorganisatie van Interpolis het werk goed aan met slechts vijftien medewerkers meer dan de honderd die er al werkten.
Maatschappij
Shutterstock
Shutterstock

Centralisatie, een nieuw netwerk waarin standaardisering het motto is en het ITIL Service Management Systeem van Marval zijn de belangrijkste hulpmiddelen waarmee Wim van de Louw, manager operations van de afdeling Concern ICT van Interpolis, de afdeling beheer en dan met name de service­organisatie heeft klaargestoomd voor de nieuwe klus.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in