Overslaan en naar de inhoud gaan

Tooling Special: De lol van goed aansturen

Bij de start van een outsourcingovereenkomst gaat het vaak al mis, omdat KPI’s niet aansluiten op de bedrijfsdoelstellingen. De business is onvoldoende betrokken bij de bepaling van deze KPI’s. Met als gevolg dat doelstellingen verkeerd worden vertaald en KPI’s onderwerpen omvatten die tegenstrijdige doelen nastreven. Kortom, er wordt aangestuurd op de verkeerde dingen!
Business
Shutterstock
Shutterstock

De inrichting en bewaking van een prestatiedashboard (Life Cycle Performance Management) is onmisbaar bij een succesvolle outsourcingovereenkomst. Dit dashboard zorgt ervoor dat de juiste criteria (KPI’s voor succes) worden gedefinieerd, waardoor op de juiste KPI’s kan worden aangestuurd vanaf de start van de implementatie- of transitiefase.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in