Overslaan en naar de inhoud gaan

Klanten kijken weer vooruit

24 directeuren gaven te kennen dat ze de indruk hebben dat klanten weer meer belangstelling tonen. En nog eens 16 directeuren meldden te rekenen op herstel in de eerste helft van 2010. Slechts 9 directeuren gaven expliciet aan in de eerste helft van het komend jaar nog geen herstel te verwachten. Uit toelichtingen komt het beeld naar voren van geloof in herstel, zonder terugkeer naar de uitbundige groei die de sector in de periode 2004 tot 2007 meemaakte.
Tech & Toekomst
Shutterstock
Shutterstock

Veel respondenten baseren zich op indrukken die ze overhielden aan klantgesprekken. Maar er zijn er ook die harde cijfers te berde brengen over het aantal lopende offertes, over het aantal afspraken in de agenda’s van verkoopmedewerkers of over de feitelijke orderpositie.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in