Overslaan en naar de inhoud gaan

IT spil in klantenbinding

De juiste prospects ontdekken, tot klant maken en zorgen dat ze niet meer weglopen is de komende jaren belangrijker dan ooit. In het huidige internettijdperk zijn klanten zo gevlogen. Daarmee is niet gezegd dat loyaliteit altijd een zegen is. Voor elke klant moeten kosten gemaakt worden om uiteindelijk aan hem te verdienen. Omdat geen klant gelijk is, zitten er soms grote verschillen in de rekensom. Bij sommige klanten slaat de balans negatief uit, die kun je maar beter kwijt zijn.
klant
© CC0 Public Domain
CC0 Public Domain

Het is dus belangrijk om de klanten goed te kennen om de juiste beslissingen te kunnen nemen. Dat is gek genoeg in dit tijdperk van informatie verzamelen voor veel organisaties nog een brug te ver.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in