Overslaan en naar de inhoud gaan

Help de helpdesk!

Gianotten: “Voor de meeste gebruikers is de ICT-afdeling onzichtbaar. Fysiek zitten ze vaak in een apart gebouw of weggestopt in een kelder met bijnamen als ‘de bunker’ of ‘het fort’. Dan weet je gelijk hoe het zit met de communicatieve vaardigheden.”
Maatschappij
Shutterstock
Shutterstock

Niet voor niets vergeleek servicemanager Nanda Droog IT’ers onlangs in Automatisering Gids met autisten waar ze in het verleden als verpleegkundige mee te maken had. “Toen ik het had over die autisten chargeerde ik natuurlijk een beetje, maar het is een publiek geheim dat IT’ers niet uitblinken in communicatie en servicegerichtheid”, licht zij toe.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in