Overslaan en naar de inhoud gaan

Gemnet luistert nu naar zijn afnemers

Aan besef van de betekenis van Gemnet voor gemeenten had het nooit ontbroken. ‘Belangrijk’ vond 32 procent het beveiligde netwerk en daarover geleverde diensten in de laatste peiling, ‘zeer belangrijk’ meende 38 procent en ‘essentieel’ 25 procent. In 2007 en 2008 was het iets minder, maar zonneklaar was dat gemeenten nauwelijks zonder konden. Op andere aspecten echter waren scores dramatisch.
Maatschappij
Shutterstock
Shutterstock

Twee jaar terug was een vijfde van de klanten niet tevreden over de kwaliteit van producten en diensten, ruim een kwart niet over de service en ruim een derde niet over het accountmanagement. Grootste ergernis betrof de tarifering.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in