Overslaan en naar de inhoud gaan

Foto: FloraHolland gebruikt spraak

Grootste uitdaging daarbij was dat de distributie al tijdens de veiling begint. Anders dan bij normale orderpickingprocessen staat de samenstelling van de inkoop van een klant dus niet op voorhand vast.
Carriere
Shutterstock
Shutterstock

De medewerkers in het distributiecentrum horen voortaan per koptelefoon hoeveel fusten ze waar moeten afladen. Ter controle bevestigen ze iedere actie via de ingebouwde microfoon. Dat is veiliger, levert minder fouten op – en is dus efficiënter – en maakt het inwerken van nieuwe medewerkers stukken eenvoudiger.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in