Overslaan en naar de inhoud gaan

On- en offline klantgegevens meestal twee werelden

Niet meer dan 11 procent van de ondervraagden past daadwerkelijk een 'cross channel'-benadering van klanten toe.
Tech & Toekomst
Shutterstock
Shutterstock

Samenvoeging van online en offline klantinformatie is vlogens Alterian een absolute voorwaarde voor een effectieve '1-op-1 benadering' van de doelgroep, door middel van bijvoorbeeld gepersonaliseerde webadvertenties of mail.

Gerelateerde artikelen
Gerelateerde artikelen

Reacties

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in