Overslaan en naar de inhoud gaan

Efficiënter testen

Een onopgelost probleem voor veel bedrijven is het bepalen van het juiste moment van productvrijgave. Voor nieuwe producten levert een vroege marktintroductie potentieel meer klanten op. Uitstel van vrijgave levert de mogelijkheid op de functionaliteit uit te breiden en kwaliteit te verbeteren. Traditioneel testen van ontwikkelde software wordt nog steeds gebruikt om zoveel mogelijk fouten op te sporen. Dit vormt een hoge kostenpost.
Tech & Toekomst
Shutterstock
Shutterstock

Niet alleen de testtijd zelf telt mee, maar ook het zoeken naar oorzaken van fouten en het verhelpen ervan.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in