Overslaan en naar de inhoud gaan

Deals

Wehkamp wil sitebezoek beter begrijpen
Carriere
Shutterstock
Shutterstock

Wehkamp gaat het Customer Experience Management (CEM)-tool Tealeaf inzetten om de klantervaring van bezoekers van zijn e-commercesite www.wehkamp.nl te verbeteren.Het bedrijf wil kwalitatieve informatie verkrijgen over omstandigheden die maken dat klanten soms voortijdig de site verlaten. Tealeaf houdt bij wat iedere bezoeker op de site ziet en doet. Zo wordt een bestand opgebouwd waarmee het interne webteam van Wehkamp fouten kan herkennen, nuanceren en oplossen voordat deze nog meer klanten beïnvloeden.“Ons analytische programma liet zien dat meerdere klanten zomaar vertrokken, vooral tijdens het afrekenen, een proces dat uit meerdere stappen bestaat. Dit was frustrerend. Er ging iets verkeerd en men kon de problemen niet identificeren”, vertelt Alexander van Slooten, hoofd van wehkamp.nl’s webafdeling.Datacenters Aviva tot 2019 in beheer bij EDSEDS zal het beheer van de datacenters van verzekeraar Aviva uitvoeren. De bedrijven hebben hiervoor een contract afgesloten met een looptijd van tien jaar. Aviva verwacht met de uitbesteding van het beheer van de datacenters zijn IT-kosten te verlagen en de flexibiliteit te vergroten. Rond de driehonderd medewerkers van de verzekeraar zullen in dienst treden bij EDS.De opdracht, die een waarde heeft van een miljard dollar, houdt onder meer in dat EDS diensten zal leveren voor het moderniseren van twee datacenters van Aviva in Groot-Brittannië. Deze datacenters ondersteunen vestigingen van Aviva in Groot-Brittannië, India, Frankrijk en Ierland. Daarnaast zal EDS het beheer verzorgen van het main-frame, de midrange-servers en de Windows-servers. Hierbij maakt EDS gebruik van de diensten van HP en Cisco.Bouwbedrijf stapt over op e-facturering BaswareRicoh Nederland gaat bij Coen Hagedoorn Bouwgroep de Invoice Processing-oplossing (IP) van Basware in de organisatie doorvoeren. Coen Hagedoorn Bouwgroep en Ricoh Nederland, een reseller van Basware in Nederland, hebben al eerder zaken gedaan op het gebied van Multifunctional Printing (MFP’s). Na de volledige implementatie van de Basware-oplossing verwacht Coen Hagedoorn Bouwgroep per jaar 32.000 facturen, gekoppeld met Microsoft DynamicsTM NAV 4PS Construct, elektronisch te verwerken. In totaal zullen vijftig medewerkers bij Coen Hagedoorn Bouwgroep direct met de IP-oplossing te maken krijgen. Tot nu toe vond de factuurafhandeling bij Hagedoorn geheel handmatig plaats: van ontvangst tot kopiëren en de goedkeuring door een van de budgethouders.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in