Overslaan en naar de inhoud gaan

Cursus: IT Service Management according to ISO/IEC 20000

Reden Samen met ruim 900 andere IT-servicemanagers ben ik door EXIN uitgenodigd om dit nieuwe certificatietraject te volgen. Ik was een van de zestig mensen die zijn geselecteerd. De tweedaagse training was net als de twee examens gratis. [ISO/IEC 20000 Foundation Bridge- en Professional M&I-examen, red.] Bovendien gaf mijn baas me de twee trainingsdagen cadeau. Ik wilde dit traject graag doen.
Maatschappij
Shutterstock
Shutterstock

ISO/IEC 20000 is de internationale onafhankelijke standaard voor kwaliteit in IT-servicemanagement. Het is voor mij een verrijking van het ITIL-diploma dat ik al op zak heb. Het ISO/IEC 20000-programma waarvan ik nu een deel heb gedaan, bestaat uit twee delen. Enerzijds de praktische kant van het inrichten en managen van IT-servicemanagement in een organisatie. Anderzijds je ook een auditorskwalificatie behalen voor de beoordeling van de processen en systemen binnen IT-servicemanagement.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in