Overslaan en naar de inhoud gaan

CMMI op alle fronten beter

Het software­CMM is een zeer succesvol model. Het heeft internationaal veel navolging gekregen, eerst bij bedrijven die producten met software erin produceerden, later ook bij onder andere financiële instellingen. De organisaties die CMM goed ingevoerd hebben rapporteren veelal een return­on­investment van vijf tot zeven (dus 5 tot 7 euro terug voor elke geïnvesteerde euro).
Carriere
Shutterstock
Shutterstock

Men kan zich dan afvragen of het een goed idee is geweest om een nieuw model te ontwikkelen ­ ‘never change a winning model’. Ons inziens zijn er echter voldoende redenen om de stap naar een nieuw model te wagen.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in