Overslaan en naar de inhoud gaan

Beheersoftware blijft in trek

CA, dat met een omzet van ruim 2 miljard dollar in beheersoftware in 2008, marktleider is, heeft zich in vijf jaar weten om te turnen op het gebied van technologie en klantenservice. CA was jarenlang berucht om de botte manier waarmee het met zijn klanten omging. Het heeft het bedrijf jaren gekost en zeer veel wisselingen in de top om die relaties weer enigszins op peil te brengen. Dat lijkt nu in elk geval voor een groot deel gelukt.
Carriere
Shutterstock
Shutterstock

Daarnaast heeft het bedrijf zeer veel overnames gedaan en de producten hiervan nu goed geïntegreerd, stelt Forrester. In zijn nadeel is echter dat CA nu een kleine achterstand heeft op alle drie zijn concurrenten als het om cloud computing gaat.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in