Overslaan en naar de inhoud gaan

App of geen app, dat is de vraag

Wat wil de organisatie bereiken met de app?’, is wel de belangrijkste vraag van het project. Gaat het om een app voor externen, bijvoorbeeld om klanten te binden, of is het doel de efficiency binnen de organisatie te verbeteren?
Tech & Toekomst
Shutterstock
Shutterstock

Belangrijk is dat het bedrijf een visie heeft op mobiliteit en een strategie. De grootste winst met mobiliteit is te behalen wanneer de verschillende bedrijfsonderdelen hun processen aanpassen zodat tijd en plaats geen rol meer spelen. Het nadenken over een app zou daarom niet op zichzelf moeten staan, maar onderdeel moeten zijn van een discussie over het virtualiseren van bedrijfsprocessen, het inschakelen van de cloud en het nieuwe werken. Op die manier kunnen steeds meer bedrijfsprocessen buiten de deur plaatsvinden en ook nog eens uitgevoerd worden door de klanten, in plaats van door eigen medewerkers. Denk aan internetbankieren, waarbij de consument inmiddels de taak van datatypisten heeft overgenomen en daar ook nog blij mee is.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in