Overslaan en naar de inhoud gaan

Hoe de experience economy de customer experience verandert

Om in te spelen op steeds hogere verwachtingen, moeten bedrijven meer dan ooit hun data, klantervaringen en klantinzichten samenbrengen binnen één gemeenschappelijk platform dat alle kernprocessen omvat. Het is een stevige uitdaging in elke branche, maar hard nodig.
klant
© CC0 Public Domain
CC0 Public Domain

Vandaag de dag kun je een boek online bestellen en het op dezelfde dag laten bezorgen. Je kijkt je favoriete programma’s op elk moment op Netflix of NPO Start en wanneer je een pizza bestelt, kun je de bezorger via je smartphone tot aan de voordeur volgen. Het is het nieuwe paradigma van de experience economy en het verandert de manier waarop we over de customer experience (CX) denken.

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in