Overslaan en naar de inhoud gaan

CIO Aan het Woord: Chris Bedi

Een innovatief bedrijf heeft een innovatieve IT-afdeling nodig, vindt CIO Chris Bedi van ServiceNow. Het Amerikaanse bedrijf biedt oplossingen voor het digitaliseren van workflows. "Gebruikservaring en productiviteit zijn voor mij twee kanten van dezelfde medaille. Om de productiviteit te verhogen, moet je een geweldige gebruikservaring zien te creëren, en vice versa. Voor mij vullen die twee zaken elkaar aan."
© ServiceNow
ServiceNow

Wat is de rol van u als CIO in digitale transformatie?

Lees dit PRO artikel gratis

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

  • Toegang tot 3 PRO artikelen per maand
  • Inclusief CTO interviews, podcasts, digitale specials en whitepapers
  • Blijf up-to-date over de laatste ontwikkelingen in en rond tech

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in

Maak een gratis account aan en geniet van alle voordelen:

Heb je al een account? Log in